Nutt Storyヅ
Bonjour Fellas! Nutt here, 17 years young and stay in Puchong.
You've step my world. So, please be nice here. Thanks to who follow me! Love you!
ContactMe : FACEBOOK | TWITTER :)






iloveyou :*
Tuesday, 30 October 2012 | 03:55 | 0 comments
ohoyyyyy , assalamualaikum , pon ponnnnnnn hello fellows :D ini lyssa sedang menaip . whahaha . awek hedri . lol :P just nak cakap iloveyou dear hedri . ehehe :* grrrrr -.- iloveyou la gileeee :') seriously taknak hilang kau biyyy :) aku nak kau jeh dalam hidup aku . please dont leavee meee :'/ iloveyou till died biyy :* 
ade gambar nak tunjuk kat biyy . lukisan budak taska yg paling owsemmmm pong ade . whahaha :D

okay ini yg pertama :D aahaha , iloveyouuu :*

ahahaha , ini yg kedua :) abai kan muka tuh pleaseee -.- 

berapa kali nak cakap ? 
i memang lovee dekat you sangad-2 lah hedri :'D
mweheheheh ^^
ILOVEYOU ILOVEYOU ILOVEYOU MY JANTUNG HATI :') 

ahaaa , neh yg last :D okay neh aku nak luah kan :') whahaha . 
janji jangan tinggal kan aku taw biyyy :'(

iloveyouuuuuuu :*


okayy , bukan yg nehhh -.- neh aku menconteng kat whiteboard kelas 
lepas tuh cikgu nazri masuk buad spotcheck . sampai
fon aku pong dirampassss T.T
ahaha

haaa , gamba neh sebelum fon kene rampas -.-
kau memang kuad perasan kan biy ? 
whahahaha , tapi Iloveyou lahhhhhhhh :*

iloveyouuu bobo hedri :* i never let you go :3
mweheheheh ^^

dushhhhh dushhhhhhh ! teringin nak tumbuk kau biyy . 
ehehehe ^^ LOVE mean what ? -.- 
whahhahaha

haaaa , neh yg malas bangge -.- lukisan yg paling
cantik yg penah aku buad . mahal woyy , ahaha
tapi cikgu bagi 70% jehh . sampai hati :(
pelik ikan aku tuh kaler merah dengan kuningg -.-
whahahahah xD



Ni gmbar Monalisa yg Lysa lukis , cantek kan ? :P

'
Besar kan teddy tu ? :P

aku janji aku takkan curang dengan kau dan aku akan jadik pencinta yang paling setia . InshaAllah :')
eheee , eh ehh harap kau bace biyyyy :') mwahahha ^^ iloveyou forever n ever sampai bby mati ! aku janji dan itu janji aku pada kau :') eh biyyy , aku dah tak taw nak taip ape nehhh -.- uwaaaaaaaaaaaa T.T ahaha , okay sampai disini saja lyssa si pendek menaip . mwehehe ^^ iloveyou imissyou ineedyou hedri :* mmuahhhhhh :*

I CAN'T WAIT :(

 

assalamualaikum , nenenooooo , lyssa disini :D lama tak update blog si busuk nehhh ^.^ di kesempatan ini la aku nak update :D mweheheh :3 see tajuk atas tuhh ? uwaaaaaaaa , aku tak sabar tak sabar tak sabar nak datingg :( first dating neh tw takk , cepat la 16/12/12 :(  i can't wait :'( date nnti aku nak pelok n ciyom kau puas2 sygg :( aku sayang gilee2 doeeee kat kauu . setiap saat rinduu kauu tw takk . hehehehe ^.^ 


 
This is for you syg :')
simpan elok-elok tw sayanggg :*



gamba tuh menunjuk kan aku btol2 JANJI akan tetap dengan kau biyy , sampai bile2 dan bile2 :') ini adalah bukti .. harap kau dengan aku takkan putus dan akan tetap sampai bile2 :') aku terlalu syg kan kau biyyy :') aku taknak hilangg kauu , wuuuuuuuu T.T pape pong aku memang tak bole tunggu 16/12/12 tuh :( hee , penat ah taip -.- maaf laa sikit je dapat taip :( ayat tonggang tebalik pulak tuh -.- ngeh ngeh ^.^ , harap kau bace la tw biyy :) iloveyoumuchmoree syg :) #this is a surprise :p









Old things | New things