Nutt Story情
Bonjour Fellas! Nutt here, 17 years young and stay in Puchong.
You've step my world. So, please be nice here. Thanks to who follow me! Love you!
ContactMe : FACEBOOK | TWITTER :)






Sunday, 8 December 2013 | 04:12 | 0 comments

Dalam hidup ini, setiap orang pasti inginkan seorang sahabat yang sejati mahupun sebanyak mungkin sahabat yang sentiasa ada berdamping dengan diri kita saat kita senang dan juga saat kita susah.. Persahabatan bukan tentang siapa yang lebih dahulu kamu kenal...tapi, Persahabatan ialah Mereka yang Datang dan tak pernah pergi...Terdetik dalam hati aku untuk menulis kerana sepanjang hidup aku, tidak pernah aku dilayan sebagai sahabat yang sebenar-benarnya..

Pada hari Isnin (13/04/2015), jam 8:30 pagi, aku dikejutkan oleh Atikah yang mana aku beri gelaran sebagai bebyy 3 (nama manja) dengan panggilan masuk telefon bimbit aku..Waktu itu, aku sangat mamai maklumlah tengah tidur..Aktiviti kami pada hari itu adalah untuk melawati taman tamadun Islam di Kuala Terengganu dan juga masjid Kristal yang sering diperkatakan sebagai masjid yang sangat cantik. Ameera (bebyy 4) masih tidur sedangkan kami harus bertolak dari Dungun ke Kuala Terengganu jam 9 pagi.. Akhirnya dia bangun, tetapi jam sudah 9:15 pagi dan kami bertolak sekitar jam 10 pagi. Waktu tiba di Taman Tamadun Islam, orang yang pertama tak sabar sudah tentu bebyy 3 kerana dia sudah lama berkeinginan untuk melawati tempat itu tetapi atas faktor-faktor pengangkutan dan sebagainya, impian dia terkubur sehinggalah hari itu tiba pada hari lahir aku yang ke-20 dimana impian dia akhirnya tercapai..
Tiket berbentuk passport
Masjid apa tah nama
Ni pun masjid apa nama lupa
Keretapi
Tempat daftar untuk kami beli tiket

Masjid Biru



Bebyy tgk sini, Cikuuuucakkkkk
Lepas cop passport, jumpa lah kereta cam kat zoo tu

Masjid china kot

Waktu tengah hari yang sangat panas
On The Way tengok masjid yang lain
Taj Mahal



Kena Cop dlu kot2 jadi Pendatang Asing Tanpa Izin




Actually banyak lagi gambar, malas upload hehe.. OK lepas habis melawat ke Taman Tamadun Islam, kitorang pergi melawat Masjid Kristal.

Pintu masuk Masjid Kristal

Heyhey not bad
Selesai sembahyang zohor, bebyy2 nk main kuda.. Ok bergerak ke Pantai Batu Burok

Excited ke bebyy LOL

Kuda Betina nama rosalinda 

Ingat cinderella ke?





Old things